Ardahan'a Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi Alınacak

ARDAHAN/ÇILDIR

Ardahan'ın Çıldır ilçesine Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi alımı yapılacak. Alınacak personelde aranan şartlar;



- Aday vakfın bulunduğu ilçe sınırları içinde ikamet ediyor olmalı
- 1. Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisinde; 4 Yıllık Yükseköğretim kurumlarının lisans programlarının herhangi birinden mezun olmak. 


2. ÖSYM tarafından 2014 ve 2015 yıllarında yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak.

3. En az B sınıfı ehliyete sahip olmak.

4. Sosyal iletişim becerisine sahip olmak.

Başvuru için https://appext.aile.gov.tr/Vakifilan/Login.aspx?ReturnUrl=%2fvakifilan%2fAnnouncementList.aspx  adresini ziyaret ediniz.


Tüm ilanlar için tıklayınız.

Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi personel alımı yapılacak. Kaç kişi alınacak? SYDV Personel alımı, İnceleme Görevlisi ilanı, Vakıf personeli alımı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen küfür ve hakaret içeren yorumlardan kaçınınız. Eğer bir sorunuz varsa en kısa sürede cevap verilecektir.