SEYHAN SYDV BAŞVURU İŞLEMİ







Seyhan SYDV başvuru, Seyhan SYDV kömür, Seyhan SYDV gss gelir testi, seyhan sydv başvuru sorgulama, seyhan sydv iletişim, seyhan sydv ödemeleri ile ilgili açıklamalar aşağıda sıralanmıştır.


TÜRKİYE’DE BİR İLK! Adana Seyhan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı, Seyhan ilçesindeki tüm vatandaşların oturdukları yerden Seyhan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı (Seyhan SYDV) ile ilgili işlemlerini yapmalarına olanak sağlıyor. Ayrıca Seyhan SYDV başvuru sorgulama işlemleri de internet üzerinden yapılmaktadır. Seyhan SYDV başvuru kalemleri;
Adana’nın Seyhan ilçesinde ikamet eden vatandaşlar; Genel Sağlık Sigortası (GSS) Gelir Tespiti, 2022 maaşları (Yaşlı Aylığı, Engelli Aylığı, Engelli Yakını Aylığı), Eşi Vefat Etmiş Kadınlara Yönelik Yardım (Dul Aylığı), Çocuk Parası (ŞNT- Yani Şartlı Sağlık ve Şartlı Eğitim Yardımı), Asker Aylığı, Öksüz Yetim Aylığı ve Kömür yardımı gibi tüm işlemlerini yapabilmektedirler. Seyhan SYDV başvuru için aşağıdaki adresten Seyhan SYDV başvuru sayfasına giderek başvurular gerçekleştirilebilir.


75 yorum:

  1. 1 aydır nakdi yardıma başvurdum ne bir cevap geldi ne de eve bakmaya geldiler en az 10 günde cevap gelir demişlerdi çok mağdur durumdayım hiç gelirim yok bayram da geliyor neden cevap verilmiyor bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oglum otizim kardasim nr parayardimi nede yiyecek aldik yardimci olurmusunuz

      Sil
  2. Yardim talep ediyorum magdurum eşim calişmiyo yardım bejliyorum

    YanıtlaSil
  3. Benim eşim sigortalı ama malesef açız bayramda bile çocuklarıma bir bayramlık alamadım benim beynimde kitle var kızım astım hastası hastaneye gidecek yol parası bile yok ama malesef eşim sigortalı diye hiçbir yardım alamıyorum lutfen yardımcı olun nakti yardım talebinde bulunuyorum çocuklarımın hatırı için yardımcı olun

    YanıtlaSil
  4. benim annem ve babam çalışmıyor bende lise ye gideceğim bizde yardım bekliyoruz lütfen

    YanıtlaSil
  5. Benim esim sigortalı calışıyoruu işleri bıttı esim 2 aydır evde boş oturuyor ısı yok ev kıra cocuklarım hasta oluyar hastaneye bıle goturemıyorum esim sigortası devam ettı gıda ıcın hıc bir yardımdan faydalanamıyorum cok mağdur durumdayız lutfen yardım edin

    YanıtlaSil
  6. İki çocuk annesiyim eşimin tam sabit isi yok ogloğ sürekli hastalanıyor diye tarım sigortası yaptırmak zorunda kaldık ben ise böbrek hastasihas kiraciyim ev sahipleri çok artış yapıyorlar iki oğlumda okula gidiyorlar çok zor durumlar geçiriyoruz ne olur yardım bekliyorum gelip araştırmalar yapabilirsiniz

    YanıtlaSil
  7. Eșimcezaevinde 3çocugum var evim yok ev miras gerçekten çok zor durumdayım fakirim gelirim yok çocuklar çalıșmıyor elektirik faturamı ödeyemiyorum gerçekten çok zor durumdayım

    YanıtlaSil
  8. Ben başvuru yapıyorum her seferde Red ediliyor allah rızası için kabul edin lutfen eşim çalışmıyor geçimimiz zor iki çocuğum var yeri geliyor aciz

    YanıtlaSil
  9. Tırnağı olan başını kasir diye boşuna dememis buyuklerimiz.
    TC vatandaşı olarak sesleniyorum.
    Bu ülkede kendi vatandaşını mağdur Edip.vatanini satıp gelen Suriyeliler neden bizden üstün görülüyor neden onlara bütün olanaklar karsiliksiz sağlanıyor. Suriyeliler gelmiş benim memleketimde benden iyi yaşıyor.buna bir son verin artık biz Türk vatandaşları adına sesleniyorum artık yeter insanları bu şekilde mağdur etmeye hakkınız yok oy almak için binbir çeşit oyun yapın oyu aldıktan sonra kendi insanımızın yüzüne bakmayın. O oturduğunuz koltuklar sizi kurtarak dimi. Unutmayın biz olmasam siz birer hiç siniz...

    YanıtlaSil
  10. Bende yardima başvurdum ilac katilimina cvp 5 4 vurudum

    YanıtlaSil
  11. Aynen arkadaslar bende magdurum vallahi 2 cocugum var kiraciyim eşimden ayrıldım

    YanıtlaSil
  12. Benim kızımın yüzde kırk raporu var serekli maşı kesildi on seferdir baş vuruyorum ama sonuç olarak ret ne yapayım ben kurnik kalp hastasıyım tansiyon hastasıyım çalışamıyorum gelirim yok ne yazık ne yapalım eve gelen vijdansız allah hakımızı bırakmasın bu cijdansızlardan bize vijdanı olanı güderin tok avın halinden anlamaz saygılar

    YanıtlaSil
  13. Bende kiraciyim eşimde eskici ama geçimimizi zor yapiyruz maddi durum yok üç çocugum eşimde rahatsiz bende sizden yardim gida yrdmı ne yardm olursa olsn bekliyrz ysrdmlarnizi

    YanıtlaSil
  14. İnşallah yardm edersiniz

    YanıtlaSil
  15. Çok zor durumdayım eşim ceza evinde 3çocukla ortada kalmışım kiracıýım kiramı ödüyemiyorum allah rızası için bana kira yardımı yapın

    YanıtlaSil
  16. Eşim askerden yeni geldi iş bulamıyor 3çocuğum var biri okula gidiyor yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Ailemde çalışan yok yardım bekliyorum ve engeliyim

    YanıtlaSil
  18. 4. 4 aylık çalışamıyorum yardım alamıyorum nakliye yardımı alamıyorum

    YanıtlaSil
  19. Bende madurum hastane hastane geziyorum böbreklerde sorun var kanımda virüs var gün geçtikçe zayıflıyorum herzaman yorgunum hep uyku içindeyim yanlızım bekarım sizlerden yardım bekliyorum saygılarımla

    YanıtlaSil
  20. 3 cocugum var 2 tanesi okula kidiyor.eşim sertbest çalışîyor iş varsa yapıyor. Ama ne yazıkki iş yok nakti yardıma ihtiyacım var.okul ihtiyaçlarını karşılayamıyorum lütfen yardım edin magdur durumdayım

    YanıtlaSil
  21. 3 cocugum var 2 tanesi okula kidiyor.eşim cocuklarımın okula ihtiyaçlarını karşılayamıyorum lütfen yardım edin karşılayamıyorum kere başvuru yaptım ret geldi yardım istiyorum

    YanıtlaSil
  22. yesil karta 1,5 ay oldu basvurali hala cevap gelmedi

    YanıtlaSil
  23. cok yavas ilerliyor sistem

    YanıtlaSil
  24. Evet bende kiraciyim 2 çocuğum var sigortalı iste çalıyor ama yetmiyor elektrik su kira yememize yetmiyor maaşa zam geliyor ve bir o kadar da alıyorlar herşey pahalı SGK yiz diye yardım alamıyoruz kömür yardımı na bas vurdum ama gelmedi napacak bilmiyorum Allah yardımcımız olsun aciz bir yardım yicek ve kömür nnakdi yardım çocuk parası bunları istiyorum yardımlarınızı bekliyorum tşk ederim

    YanıtlaSil
  25. Selam bende nakti yardıma yaziliyorum ama sürekli red geliyor evim kira okuyan cocugumvar yeşil kartliyim çalışmıyorum eşimde çalışmıyor iş yok kiramı bile veremiyorum bu kış günü sokaktami kalalım lütfen yardım edin lütfen yardım istiyorum

    YanıtlaSil
  26. Bnimd Eşimm Çalışmıyoo İşizz nakdii Yardımaaa Başş Vuruı Yapiyorumm Amaa Kabull Olmiyoo Bndee Yardımaa Muhtacımm Biirr Kızımm Varr Yardımm Talebinizi Arzz Aderimm

    YanıtlaSil
  27. Kiradaa Otiriyorumm Gecee Kondudaa Yaşıyorumm Kiramı Ödüyemiyorumm Lütfenn Yardımm Edinn Çokk Muhtacımm

    YanıtlaSil
  28. Mağdur durumdayım 3 çocuğum var eşim çalışmıyor 20gün oldu başvurum hala bir cevap yok lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  29. Lütfen cevap verin yardım için başvuru yapıyorum ama üzerimizde araç var diye iptal oluyor bizim aracımız yok evimiz yok herhangi bir gelirimiz de yok çocuklarım için yardım istiyorum lütfen cevap verin aydınlatın beni

    YanıtlaSil
  30. Selamınaleyküm bişi soracağım sizlere yardım eli uzatan yani gerçekten yardıma muhtacız ama okadar yere başvuru yaaptım 500 tl tek seferlik yardım verdiler benim bakkala borcum 1000 tl zaten ALLAH RIZASI İÇİN YARDIM EDEN VARSA BEN EŞİM VE 7 YAŞINDA OĞLUMUZ 3 KİŞİYİZ EŞİM VİRÜS NEDENİ İLE ÇALUŞAMIYOR SİGORTA DA YOK YA YARDIM EDİN ALLAH RIZASI İÇİN ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLUSUN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH RIZASI İÇİN YARDIM EDEN OLURSA 0552 571 34 01 BU NUMARADAN ULAŞSIN GEREKİRSE BUYURSUN HANEMİZİ GÖRSÜN GERÇEKTEN YARDIMA MUHTACIZ ŞU ANDA YİCEK EKMEĞİ ZOR BULUYORUZ ADANANIN YEŞİLYURT MH Sİ GİBİ BİR SEMTTE EKMEK ALMAYA PARA BULAMIYORUZ LÜTFEN YARDIMCI OLUN SAĞLIKLI YAŞAMANIZ DİLEĞİMLE SAYGILAR

      Sil
  31. Yüzde kırk beş raporum var Kuva rahatsızim çalışmıyor babamdan alıyor beş yüz evim kira bir kızım var evlenecek bana bakmıyor şeyin yapamıyor ben kkuva olduğum icindevamli hastanelelerdeyim parasızlıktan bir vitaminli şey yiyemiyom2 babamdan aldığım parayla banka kesiyor çok perisanim

    YanıtlaSil
  32. Bende astim hastasıyım benimde yardıma ihtiyacım var daha öncede baş vurdum yardım için hiç bir yardı görmedim eşim çalışmıyor dar gelirliyim kiracıyim ssk yok tek seferlik yardim yapmışlar haber bile vermiyorlar şimdi baş vuruyorum yine cevap yok dışarı bile çıkamıyorum bizede yardım elinizi ne zaman uzatacaksınız e devletten gözüküyor yardım ama elime ulaşmadı

    YanıtlaSil
  33. Ben sca hastasıyım düzenli kullanmam gereken ilaçlarım var ama şu an alamıyorum çünkü eşim virüs nedeniyle çalışmıyor evim kira 2 çocuğum okuyor ama hiç yardım alamıyorum

    YanıtlaSil
  34. Eşim bu korona hastalığından dolayı evde. Çalışmıyor evim kira 5tane çocuğum var nekirayı odeyebiliyorum veda çocuklarının ihtiyaclarini karsilayamıyom.eşimin ellerı hep dikişli calışıncada zorluk çekiyor.önceleri o kadar sorun olmuyordu ama şimdi daha kötü.lütfen sesini duyun ve yardım edinLUTFEN. ŞIMDIYE KADAR HICBIR YARDİM ALMADİM.kayınbabamın bir ďükkanı var eşimin ústüne.bizim sanıp hiçbir yardım edilmiyor sesini duyun

    YanıtlaSil
  35. Virüs dolasiyla iş yok para yok erzak kalmadı ne kadar sabredecegiz bilmiyorum mağdur olduk ailece yardım istiyorum

    YanıtlaSil
  36. Selamlar ben sezgin doğan gülbahçesi oturmakta olan ev adresimiz 13030.sk no.16 evimiz kira 4 çoçuk okutuyorum işim yok tarla işi oluyorsa gidiyorum yoksa boşum çok zor durumdayım.gelip evimize bakmanıza rica ederim.selamlarımı sunuyorum en yakın zamanda.

    YanıtlaSil
  37. Selamün aleyküm benim çalıştığım yer de kapandı ne zaman açılacak bilmiyoruz ücretsiz izne gönderdi bu durumda çoluk çocuk evdeyiz ve başka bir gelirimiz yok bu zor dönemden inşallah HAYIRLISIYLA atlatırız 4 çocuğum var biri daha yeni 2 aylık inanın acitasyon yapmıyorum lakin benim çocuğumun bezi veya maması biterse ve alamazsam zaten o zaman ölürüm ben Devletimden çocukların için yardım rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  38. Slmlar turkiye cumhuriyeti devleti aciklama yapiyor sgkmizda olmadi halde benim anlamadigim bir sey var yardimlari neye gore yapiyorsunuz basvuru yapiyoruz basvuruyu inceliyen yok sgksi olmayan insanlara yesilkart niye vermiyorsunuz yoksa bu insanlar tc vatandasi deilmi muhtarlarla is birligimi yapiyorsunuz kardesim evi kira olmayana yesil kart veriyorsunuz her muhtar kendi adamini destekliyor bu ulkede demokrasi var unutmayim cimeremi yazalim bunlari


    YanıtlaSil
  39. eşim çalışmıyor kirazıyım yeşil kararliyim hicbir yardımdan faydalanamıyorum

    YanıtlaSil
  40. Adım filiz mırzaçelebi mahallesi 31036 sokak no 10 daire 2 adana seyhan ilçeside otuyok 2 yaşında kızım var 5aylık oğlum var eşim çalışmıyor kiracıyız bezlere para yetiştiremiyoruz kayın babamın evine gelin geldim ev küf kokuyor hep küfleniyor bizede yardım edin eşim çalışmıyor kolunda amaliyat oldu destemiz yok yardım istiyom para yardımı istiyok allah için yardım edin 05454185403

    YanıtlaSil
  41. Yardım istiyom bizede yardım edin eşim çalışmıyor iki çoçuklarım var 2yaşında kızım var 5 aylık oğlum var bezlere para yetiştiremiyoruz kayın babamın evine gelin geldim ev küf kokuyor hep küfleniyor bizede yardım edin edin durumuz yok destek hiç eşim çalışmıyor mirza çellebi mahallesi 31036 sokak no 10 daire 2 05454185403 bu numaraya arayın benimdir hemen inşallah cevap verirsiniz yardım edin

    YanıtlaSil
  42. Eşim çalışmıyor hiç bir gelirimiz yok 7 tane çocuğum var eşim gündelilk iş varsa yapıyor yoksa evde kalıyor birde emziren anneyim

    YanıtlaSil
  43. eşimin gwliri yetersiz geliyor yardimlarinizi bekliyoruz

    YanıtlaSil
  44. Esim calismiyor 2cocugum var kaynanam yuruyemiyor kiraciyim gelirim yok yardimci olursaniz sevinirim lutfen

    YanıtlaSil
  45. Eşim engelli kirdayim gecenmdim kayinbabim evine taşındım kayinbabam çok yaşlı dir böberek rahzili var bize bakcak kimse yoktur

    YanıtlaSil
  46. Eşimden ayrıldım iki çocuğum var çalışanim yok bende şuan çalışamıyorum virüs nedeniyle yardım istiyorum

    YanıtlaSil
  47. Kiraciyim 2 çocuğum var çalışamıyorum allah rızası için yardım edin ��

    YanıtlaSil
  48. Eşimden ayrı yaşıyorum hic gelirim yok ne kadar baş vuru yaptıysam hic bir cvp gelmedi 1 oğlum var böbrek hastası bende şeker hastasıyım yardıma ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  49. Calismiyorumm iki cocuguma bakiyorum zor durumdayimm

    YanıtlaSil
  50. Merhaba iyi akşamlar ne olur bende çok mahdurum eşim 4 aydır çalışmıyor virüsten dolayı oğlum epilepsi tedavisi görüyor yiyecek ekmek alacak paramız yok bir sefer 1000 tl yardim aldım oda borca elektirik suya gitti ne olur yardım edin çok zor durumdayım hiçbir gelirim yok şimdiden Allah razi olsun sizden

    YanıtlaSil
  51. Ne olur yardım edin gerçekten mahdur durumdayim dün yazdım ama bir cevap gelmedi oğlum epilepsi tedavisi görüyor yiyecek ekmek alacak paramız yok Gerçekten yardıma ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  52. Dört cocok sahibiyim eşimin kolu klrlk aylardır evde callşmlyor hangi yardımla baş vurduysam cevap yok kiraclylm lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil





  53. Dört cocuk sahibiyim eşimin kolu klrlk
    Aylardır callşmlyor kiraclyl hangi yardımla başvurudan cevap yok lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  54. Merhabalar bende 2 çocuk annesiyim yeni doğum yaptım eşim yeni askerden geldi işsiz iş yok yeni doğmuş bebeğine bez bile alamıyoruz milleten borç yapıp duruyoruz 2 çocuk benle eşim 4 kişiyiz siz düşünün nasıl geçinelim gelir 0 yardımcı olun lütfen insanlıķ ölmesin bu türkiyede bu yurdu insanıyız sahip çıkın miletinize

    YanıtlaSil
  55. Neden devletimiz bizi duymuyor sesimizi dinlemiyor mağduruz anlamiyormusunuz bu kadar insan derdini anlatıyor birgün kapımıza gelipte dinlemedi kimse Türkiye Cumhuriyeti nerde acaba seçim gelince basbas bagiriyorsunuzuz herbiyandan oy verin diye şimdi nerdesiniz

    YanıtlaSil
  56. Eşim,astım,hastası,işe,gidemiyor,,bindıra,yardım,yapıldı,evde,dört,kişiyiz,başka,yardım,verilmiyor,çok,zor,durumdayım,yardım,bekliyorum,saygıyla,arz,ederim

    YanıtlaSil
  57. 4 çocuğum var kiradayım ne olur bana yardım edin Allah rızası için

    YanıtlaSil
  58. Vurus nedeni ile çalışamıyoruz baş vuru larımız hep red ediliyo lütfen zor durumdayız keşke şu kovid 19 olmasaydida bizde yardim talebinde bulunmasaydik

    YanıtlaSil
  59. Eşimden ayrıyım 2 yaşında 3 yaşında 9 yaşında 12 yaşında çocuklarım var evim kira sizden yardım bekliyorum hiç bir yardımdan yararlanmıyorum.

    YanıtlaSil
  60. benim 4 tane cocugum var vede kiraciyim gecimimizi zor sagliyoruz esim el8nde ve ayaginda hastalik oldugu icin cakisamiyor lutfen b8ze 6ardim edin

    YanıtlaSil
  61. Bende yardım başvurusu yapıyorum ama Red geliyor 6 tane çocuğum var gerçekten de yetişmek zor ve e sahibi dier kiracıyı benim oturduğum katta göstermiş ve ev sahibi şehir dışında yaşıyor ve bende mağdur oluyorum

    YanıtlaSil
  62. Kiradayım kimse yardım etmiyor yardım talep ediyorum

    YanıtlaSil
  63. Ben kiradayım 6 çocuğum var 3 çocuğum okuyor evim kirada evin kirasını ödiyemiyiruz çalışmıyorum işsizim çocuklarım canlı derslerine giremiyorlar sizden yardım etmenizi rica ediyorum

    YanıtlaSil
  64. Benim 6 çocuğum var 3 çocuğum okuyor hiç bir yardımdan faydalanmadık sadece 1 kere nakdi yardım aldım bidahada hiçbir yardımdan faydalanamadık sizen ricam bize yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
  65. Yanıtlar
    1. Allah rızası için sayın cumhurbaşkanım sesimizi duyun iki senedir yardıma başvuru yapıyorum reddediyorlar üç tane çocuğum var babaları altı sene önce bizi terkedip gitti hiç bir gelirim yok Allah için

      Sil
  66. Allah rızası için üç tane çocuğum var babaları altı sene önce bizi terkedip gitti ben iki senedir yardıma başvuru yapıyorum reddediyorlar Allah rızası için sayın cumhurbaşkanım sesimizi duyun artık bize yardımcı olun

    YanıtlaSil
  67. eşim işsiz ev kira yardım talep ediyorum

    YanıtlaSil

Lütfen küfür ve hakaret içeren yorumlardan kaçınınız. Eğer bir sorunuz varsa en kısa sürede cevap verilecektir.