2016 Merkezi Yardımlar Ödemeleri




Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı tarafından yapılan merkezi ödemelerden bazıları Dul Aylığı, Asker Aylığı gibi merkezi yardımlar hesaplara aktarılacaktır. SYDV merkezi yardımlarını PTT şubelerinden çekebilirsiniz. 




Eşi Vefat Etmiş Kadınlara Yönelik Düzenli Nakit Yardım Programı

Öksüz Yetim Yardım Programı

Muhtaç Asker Ailelere Yönelik Düzenli Nakit Yardım Programı

Asker Çocuğu Yardım Programı

Eşi Vefat Etmiş Kadınlara Yönelik Düzenli Nakit Yardım Programı kapsamında 2016 Şubat ve Mart ayları için

Muhtaç Asker Ailelere Yönelik Düzenli Nakit Yardım Programı kapsamında 2015 Haziran, Temmuz, Ağustos, Eylül, Ekim, Kasım, Aralık ve 2016 Ocak, Şubat ve Mart ayları için

Öksüz Yetim ve Asker Çocuğu Yardım Programları Kapsamında 2015 Aralık ve 2016 Ocak, Şubat ve Mart ayları için ödemeler yapılacaktır.

Ödemelerinizi TC numaralarınızın son rakamlarına bağlı olarak 24 - 28 Nisan tarihleri arasında PTT şubelerinden çekebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen küfür ve hakaret içeren yorumlardan kaçınınız. Eğer bir sorunuz varsa en kısa sürede cevap verilecektir.