SYDV PERSONEL İLANI 2016 MART

Türkiye genelinde il ve ilçelerde toplam 973 tane Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı bulunmaktadır. 3294 sayılı Kanun kapsamında kurulan Vakıflar personel ihtiyacının büyük bir bölümünü karşılamış olsa da bazı Vakıflarda hala alımlar devam etmektedir.



Batman Hasankeyf Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi alımı, Bilecik Pazaryeri Büro Görevlisi alımı, Diyarbakır Ergani Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi alımı, İzmir Buca Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi alımı, Malatya Darende Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi alımı, Tunceli Hozat Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi alımı aşağıdaki listede sıralanmıştır.



Personel Alımı İçin TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen küfür ve hakaret içeren yorumlardan kaçınınız. Eğer bir sorunuz varsa en kısa sürede cevap verilecektir.